Siege of Orgrimmar raid hatodik bossa Iron Juggernaut, 592 Milla HP-val.
A mechanikus terror, amit egyaránt megfélemlítésre és pusztításra terveztek a központi
darabja Garrosh ostromgépeinek. A hatalmas Kor' kron harci skorpió mintájára készített
Iron Juggernaut védi Orgrimmar kapuit és elpusztít mindenkit, aki szembe mer szállni
Garrosh seregével
Setup:
2 Tank
2-3 Healer
5-6 DPS
|
|
|
|
Pressing the Attack: Assault Mode : Assault Mode alatt az Iron Juggernaut szabadon mozoghat. Ez a fázis addig tart, míg Juggernaut Energy Barja feltöltődik (ez 2 percig tart). |
|
Borer Drill : Juggernaut lecsapja a fúróját a földbe, ennek hatására több irányba barna tüskés vonalak indulnak meg alóla a távolba. Ezek a tüskék 150.000 Physical damaget okoznak azoknak, akikhez hozzáérnek. |
|
Laser Burn : Juggernaut periodikusan rálő 1-1 playerre a farkára szerelt löveggel, ez 350.000 Fire damaget okoz és egy DOT-ot rak fel, ami 75.000 Fire damaget okoz 2 secenként 16 secen keresztül. |
|
Mortar Blast : Juggernaut célbaveszi egy player tartózkodási helyét, megjelöli egy 8 yardos piros körrel majd pár seccel később rálő a területre. A lövedék becsapódása 350.000 Fire damaget okoz a célterületen állóknak. |
|
Demolisher Cannons : Juggernaut több lövedéket (kb. 6) lő fel az égbe, amik 3 seccel később becsapódnak 1-1 playerre. Becsapódáskor ezek 150.000 Fire damaget okoznak a becsapódási hely 6 yardos körzetében. |
|
Crawler Mine : Juggernaut lerak maga alá 3 aknát, melyek ezután nekirohannak egy közeli playernek és leássák magukat. A leásás után ~20 seces visszaszámlálásba kezdenek, lejártakor pedig felrobbannak, ez 799.999 Physical damaget okoz (darbja) mindenkinek.
Az aknákat felrobbanásra lehet kényszeríteni azzal, hogy valaki jobb-kattol rá (papíron földbe tapossa). Ennek hatására azonnal felrobban, 1.500.000 Physical damaget okoz a felrobbantó playernek és fellövi a levegőbe (mivel Physical damage, így az armor eléggé csökkenti).
Siege Mode alatt Iron Juggernaut gyakrabban rak le aknákat. |
|
Flame Vents : Juggernaut tüzet köp maga elé, ez 400.000 Fire damaget okoz és Ignite Armor debuffot rak minden eltalált playerre. |
|
Ignite Armor : növeli a playert ért Fire damaget 10%-kal és 40.000 Fire damaget okoz 1 secenként 30 secen keresztül. |
|
Breaking the Defense: Siege Mode : Siege Mode alatt az Iron Juggernaut az aktuális helyén leássa magát a talajba. Ez a fázis addig tart, míg Juggernaut Energy Barja le nem merül (ez 1 perc). |
|
Seismic Activity : miután a Juggernaut Siege Mode-ra vált, földrengést generál, ami a fázis végégig tart. A földrengés 76.999 Physical damaget okoz mindenkinek 1 secenként. Juggnaut ezalatt időnként Shock Pulset használ. |
|
Shock Pulse : kis töltés után a Juggernaut 75.000 Nature damage kíséretében mindenkit hátrarepít egészen addig, míg szilárd tárgynak nem csapódnak. |
|
Demolisher Cannons : Juggernaut több lövedéket (kb. 6) lő fel az égbe, amik 3 seccel később becsapódnak 1-1 playerre. Becsapódáskor ezek 200.000 Fire damaget okoznak a becsapódási hely 6 yardos körzetében. |
|
Cutter Laser : a Juggernaut farkán lévő löveg most 1-1 lövés helyett folyamatos sugarat lő ki, amivel egy megjelölt playert követ. A lézer 300.000 Fire damaget okoz 1 secenként mindenkinek, aki hozzáér. |
|
Explosive Tar : a Juggernaut több irányba is kátrányt lő ki magából, amik földetéréskor fekete tócsákat alkot. A kátrány 50.000 Nature damaget okoz 1 secenként a benne álló playereknek és 30%-kal lassítja a mozgásukat Ha a Cutter Laser hozzáér egy kátrány tócsához, az robbanást idéz elő, ami 450.000 Fire damaget okoz mindenkinek. |
|
Ricochet : [Assault Mode alatt] Juggernaut időnként egy körfűrészt lő ki a karjából, ez pattog a távoli playerek között és 350.000 Physical damaget okoz minden eltalált embernek. |
|
Mortar Barrage : [Siege Mode alatt] a Jugernaut tetején lévő ágyúk periodikusan bombázni kezdik a boss egyik oldalát, ezen lövedékek 450.000 Fire damaget okoznak a becsapódások 8 yardos körzetében. |
|
Az 1. fázisban Juggernaut periodikusan körfűrészt lő ki ( Ricochet ), ez a playerek között pattog, ezért kicsit szét kell szóródni és ha egy mód van rá, akkor el kell állni a körfűrész útjából. |
|
|
A 2. fázisban Juggernaut egyik oldalán szőnyegbombázásba kezd (Mortar Barrage), ezért nem ajánlott az oldalánál tartózkodni (mondjuk ha a csapat Juggernaut háta mögött egy fal tövében gyülekezik ezzel nem nagyon kell foglalkozni). |
|
|
a 2. fázis hátralökős AOE képessége (Shock Pulse) brutálisan nagy damaget okoz, így ajánlott minden egyes alkalomra valami Raid szintű DefCD-t időzíteni. |
Heroicon minden képesség irgalmatlanul sokat sebez, így fokozottan figyelni kell a kikerülendő dolgokra, plusz az új képességek megfelelő kezelésére.
Két fázisban is eltérő különbségek vannak:
P1:
Pressing the Attack: Assault Mode: itt bejön az egy új mechanika ( Ricochet ), ami 15 secenként egy random játékosra fűrészpengét lő ki, aztán visszamegy a bossba a penge, aki az útjában van, azt sebzi ( mechanikája ugyanaz, mint HoF-ban Wind Lordnál). Elég gyorsan megy, így nekünk is gyorsan kell reagálni, elég nehéz kitérni előle. Akit elkap, azt egyszerűen ki kell healelni.
P2:
Breaking the Defense: Siege Mode:
Ez a fázis a túlélésről szól, a legnehezebb és a legösszetettebb, mivel sok képesség egyszerre vagy közvetlen egymás után nehezítik az életben maradást. Még pull előtt beszéljük át a healek milyen sorrendben tolják a CD-et el, hogy mindeg legyen, mivel több alkalommal használja a lökés képességét. Ha valaki úgy érzi, hogy HP-ja nem elég az érkező sebzés túléléséhez, akkor érzése szerint használja el a sebzés csőkkentő Def CD-jét!
Földetérés után igyekezzünk a heal körökbe tartózkodni DE lehetőleg picit szóródva egymástól az érkező Cutter Laser miatt, ha egykupacba stackel nagyon mindenki akkor ez könnyen wipe. Aki megkapja a lézert az a zöld jeltől vagy bal oldalra, vagy a boss irányába mozogva kiteolja azt, még véletlen se vigye a földön lévő kátrányba! Gyorsan összeál mindenki a zöld jelen (ha szükséges mehet még 1 kissebb heal CD, hogy gyorsan fullon legyen a csapat), mert jön a következő Shock Pulse (itt jól jöhetnek még self CD-k is, a Devo aura, Smoke bomb, Banner ....), ami elrepít a markerhez. Itt jön a második heal CD az előre kiosztott embertől. Lökés után a lehető leggyorsabban elmozgunk a zöld és a lila marker közé, mivel érkezik az Explosive Tar kátránya, figyeljünk és mozogjunk ki, akár a boss irányába is. Nincs időn lélegezni mert már bossunk nyomja a Cutter Laser-t, szokás szerint kiteoljuk a boss irányába (kátránytól el). Ha ez nem volt elég, jön a harmadik Shock Pulse, ide a harmadik heal emberünktől jön a CD, és itt is picit szóródunk, az érkező Cutter Laser miatt.
Ebben a fázisban szinte semmi DPS nem fog menni a boss-ba, itt alapvetően célunk, a túlélés.
Ha mindezeket túléltük akkor futunk vissza a bossunkhoz, felvéve az eredeti pozíciónkat és újra kezdjük a P1 fázisát.
Heal szempontból két P2-vel kell számolni, de a második hullámra már mindenkinek vissza kell jönni a heal CD-jének és úgyanúgy ugyanabban a sorrendben tolni azt. Mindenképpen arra kell törekedni, hogy a Shock Pulse előtt már 1-2 seccel össze lehet futni, és full HPn legyen mindenki, mert folyamatos lessz a sebzés, ráadásul ugye feldobb minket és ha leérünk a talajra akkor egy helyen legyen a csapat, könnyebben fel lehessen healelni az embereket. Ide ugye az előre megbeszélt heal CD-ket szépen időben lehet toldosni.
-
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!
|